...egy
rendhagyó
bringás
°blog
...szerelés, elmélkedés, történet, vélemény, tuning, dekoráció, ötlet, túra, hack

#133 Kalandra fel, irány Balsa
túra, zöldkeró, zöld kerék, tisza, balsa2021 / Május

Ismét egy olyan helyszín (Balsa, Gávavencsellő), ami nekem már be volt tervezve tavalyra is, de valahogy nem sikerült eljutnom oda. Viszont most az idei zöld kerekes kerékpáros túra első helyszíne a balsai Tisza part lett. (Úgy néz ki, hogy elindultak a közösségi túrák. Elvileg az idei bringapiknik sem marad el!) Szóval nem hagyhattam ki még úgy se, hogy csak az első fékem működő képes egyelőre. Bár az előző napokban az időjárás sem volt nagyon kedvező, de mégis bevállaltam. Sajnos picit alul öltöztem (rövidnadrág, póló), mert bár érdekes módon reggel még nem fáztam, de mire odaértünk (11 óra körül), addigra a szél is nagyobb lett és hidegebb is. (Úgy voltam vele, hogy ha reggel nem fázom, akkor délutánra úgy is csak melegebb lesz. Hát nem így lett.) Ráadásul csepergett is némi eső Balsán. De a nagyobb zuhét megúsztuk szerencsére. (Úgy néz ki, hogy a tavasz ilyen esős és viszonylag hidegebb lesz innentől kezdve. Vagy is már pár éve kb ilyesmi. Ezt dobta nekünk a klímaváltozás?)

Ami a teljes távot illeti, kb 60 km körül alakult. (2x30) Attól függően, hogy ki honnan indult ugye, amíg a Kossuth térre, az indulási helyszínre ért. Nálam 65.5 km-nél állt meg az óra végül. Nem voltunk túl sokan (kb 25 fő), mert az esemény a túra előtt egy héttel lett meghirdetve. (Talán az időjárás lehetett még az ok) Én is kb épphogy megtudtam időben (kedden) a szombati indulást.

A visszautat én másik útvonalon terveztem (Nagyhalász fele), de a szél miatt, meg hogy az öltözékem nem volt megfelelő inkább nem variáltam. Ahogy mentünk, úgy jöttem. A visszaúton szerintem jobban fűjt a szél. (Vagy többször volt szembeszél.) Képeket se álltam meg készíteni visszafele, pedig pár helyen még meg akartam állni. Összességében jó kis túra volt ez, csak picit jobb időre számítottunk. Éppen ezért 13 órakor mindenki hazaindult egy választott útvonalon.

Kiegészítő megjegyzés:
Hétfőn vettem észre, (mert vasárnap esett és így nem voltam sehol a bringával) hogy az első kerekem majdnem fullra leeresztett. Szóval valahol a hazafele való úton kaphattam egy defektet. De legalább lassan eresztett le és így megúsztam a defekttel járó kellemetlenségeket.